4 maj 2013

Go Finland

Finland vann igår! Var nog lite nervös först när det var 2-3 i tredje perioden men de vann på jatkoaika i alla fall! Kollade alltså ishockey hela kvällen igår och sen började jag läsa på min modersmålsbok som skulle vara inne på fredagen men jag lämnar den på måndagen istället. Har läst helt massor idag och så har jag varit med familjen till Sello, ute med Joel och just nu kollar jag ishockey igen. Finland leder och jag hoppas de vinner! Har t.o.m satt på mig en Suomi-skjorta som är pappas :)
Nu måste jag gå och fortsätta se på ishockey, ha det bäst! Ps. Har ni sett min nya design? Är helt super nöjd så den får nog stanna en stund nu!


Köpte ett par sportshorts och en t-skjorta från Gina Tricot idag


Godis och ishockey igår, kan det bli bättre?




Go Finland! Lotta är domare och jag spelare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar