3 maj 2013

Let your past make you better. Not bitter.

Hejsan kära fredag! Oj, vad jag älskar fredagar. De är som gjorda för mig. Känslan man har då man inte har läxor, prov eller något arbete man skall lämna in nästa dag. Känslan man har då man vet att man kan vara uppe hur länge som helst och slöa och sova hur länge som helst nästa dag. Det är fredag!
Men i alla fall så har jag varit i skolan och haft en både bra och dålig dag. Vädret har varit super så det var trevligt att vara ute två timmar på förmiddagen. Plockade lite skräp eftersom det är Städa Finland på en dag idag. Hittade nog en dator, tv, printer och en cykel. Alltså varför kastar man sånt i naturen? Helt sjukt ju! Sista timmen hade jag fysik prov som gick jätte dåligt. Får hoppas på en 6:a i alla fall. Tror det blir runt det. Sedan jag kommit hem har jag inte gjort nåt alls. Bara vilat och slöat och latat mig. Men snart blir det nog ändring på det för jag måste reda upp i mitt rum och fixa lite saker.
På kvällen börjar ishockey VM så då blir det hejas framför tv:n.
Imorgon bloggar jag först på kvällen eftersom jag åker till Sello med mamma och Lotta och handlar lite inför niornas bal och shoppar. Vi hörs imorgon!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar