2 maj 2013

May, please be good to me.

Nu har den efterlängtade månaden börjat. Månaden då det händer en massa roligt i skolan :)
Vappen firade jag och Lotta hos Roosa och vi hade jätte roligt. När vi kom dit gjorde vi Salt&Ice-challenge och sen Cinnamon-challenge. Salt&Ice-challenge var inte så farligt som jag tänkt mig men riktigt farligt i alla fall. Sved så tusan! Sen senare gjorde vi alltså Cinnamon-challenge men klarade inte en hel matsked så vi körde på en rågad tesked och det var nog riktigt tillsräckligt. Usch och fy säger jag bara. Det började klia i halsen, var torrt och smakade hur äckligt som helst! Måste spotta ut det efter en halv minut för det gick helt enkelt inte att svälja.



Senare bjöd Roosa på bio i Lojo. Vi kollade på Scary Movie 5:an och den var helt bra nog. Hade i alla fall jätte roligt!
När vi kom hem spelade vi lite spel och bara chillade. På kvällen kollade vi Grey's Anatomy.



Idag på morgonen gick vi till skolan. Eller vi hann bara halva vägen tills pappa kom förbi med taxin och frågade om vi ville ha skjuts till skolan. Tur var det för min väska vägde rätt så mycket och 5 km skulle jag kanske inte ha orkat med den.
Med niorna var vi ju till Helsingfors. Det var ganska roligt fast tråkigt samtidigt. Tog hela skoldagen.
Idag kväll måste jag öva på fysik provet som vi har imorgon och läsa en bok som det tydligen skall lämnas in en bokrapport av imorgon. Gissa vem so glömt det? Jo, jag. Jag trodde det var deadline nästa vecka.
Men nu skall jag nog avsluta här. Det blev redan allt för långt! Vi hörs imorgon :)





Detta är vad som är nytt i mitt rum. Är nöjd med tanke på att jag gjort den själv. En del kommer säkert tycka att jag är helt crazy eller nåt sånt för att jag har så mycket saker av Justin, men nu är det så att jag är en belieber. De som inte är det förstår inte, punkt slut. Jag är inte crazy heller. Jag stöder min idol, precis som alla andra miljontals beliebers också gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar