8 april 2013

Tonight I'm getting over you

Hejsan! Igår kväll kollade jag på Pitch Perfekt med Lotta. Den var jätte bra tycker jag, någon som har sett den? Rekommenderar starkt för sådana i min ålder!
Idag har det varit en helt vanlig skoldag med rolig gymnastik som bestod av amerikansk brännboll, sen fortsatte det med 5 minuters effektiv träning och sen hade vi minutspel där vi spelade fotsal :)
När jag kom hem från skolan snöade det, alltså när kommer våren? Tänk om det ännu är snö i maj? Men det kom ju inte så mycket så det smälter nog snabbt bort. När jag var hemma gick jag ut med hunden och sen kollade jag och Lotta på gårdagens avsnitt av CSI :) Justin Bieber var ju där den här gången. Själv föredrar jag nog Criminal Minds men det var ju ett måste att se detta avsnitt när Justin var med. Nästa gång blir han skjuten, det har jag sett förut.
Idag skall jag inte göra så mycket egentligen. Tror jag lagar inlägget om London nu efter maten. Tänkte också kolla film ikväll igen :)
Här får ni en bild, ha det bra!


Tycker riktigt mycket om den nya skjortan och det nya armbandet!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag tävlar just nu ut ett tandblekningskit på min blogg, gå in och tävla! :)
    Kram

    SvaraRadera