9 april 2013

I guess that this is meant to be

Hej! Har någon sett filmen The Lucky One? Jag såg den med Lotta igår och den var verkligen jätte bra. Sorglig men bra.
Som jag redan sa förra veckan så är tisdagar bra dagar i skolan. Idag har det dock inte varit så bra dag för mig. Jag har inte kunnat gå ordentlig p.g.a träningsvärk eller nåt såndant från igår. Tur så var jag i alla fall inte den enda. Det skulle ha varit pinsamt!
När jag kom hem kastade jag mig på soffan och vilade benen tills pappa kom hem och lagade ärtsoppa och plättar till efterrätt, nam!
Har inga läxor den här veckan och inga prov heller men en modersmålsboksdeadline på fredagen så jag måste läsa boken klart idag och skriva rapport imorgon eller övermorgon. Imorgon är det temaeftermiddag i skolan så vi missar huslig ekeonomi, blä! Men får se vad vi gör :)
Jag har inte tagit några bilder idag så ni får lite andra bilder, njut av kvällen så hörs vi imorgon!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar