7 april 2013

Sunday

Hejsan! Jag har haft en tråkig söndag men en del roligt har det hänt också.
Myste i sängen ända tills klockan var tolv, ojdå, vet inte hur jag kommer somna ikväll! Har städat hela rummet, torkat bord och speglar så nu är det rent och snyggt. Dammugade också hela huset på dagen.
Efter det har jag mest bara varit på facebook och instagram hela dagen. För en stund sedan beställde vi dessutom resan som vi skall på på höstlovet. Ja, det är ganska länge dit men vi vill ju beställa så snabbt som möjligt så att inget tar slut. Det blir alltså Protaras, Cypern på höstlovsveckan. Längtar redan :)
Ikväll skall jag och Lotta kolla på någon film och så ska jag laga läxor och sånt klart, för imorgon börjar en ny skolvecka. Moti noll.



Hotellet heter Latiana Gardens och stranden heter Fig Tree Bay.

Ni ska ha en bra början på skolveckan. Det blev inget reseinlägg den här veckan men det här handlar ju om en resa så det får duga, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar