16 april 2013

Pray for Boston

Har haft en jätte bra dag idag trots att vi hade två prov. Ett muntligt franskaprov där vi filmades då vi talade och gick helt upp åt skogen så det var lite pinsamt att sitta framför kameran och bara: "öö, öö, jag vet inte!" Haha :) Skrattade lite till kameran också så när de kollar på filmen med mig och Jenny tror jag de får sig ett gott skratt. Sen hade jag engelskaprov också men det gick jätte bra, tror det blir över 9 men man kan ju inte alltid vara säker. Biologi två sista timmarna där vi hade föredrag.
Efter skolan hade vi möte med hejarklacksledarna och vi fick massor gjort så det kändes bra att komma hem och tänka att vi har nästan allt klart och på fredagen har vi ju en timmes möte den tredje lektionen så då ska vi börja med ramsorna :) När jag sen kom hem åt vi och så for vi till vår kusin Linda på kaffe och såg på hennes nya rum!
Har inga läxor tills imorgon så det är skönt med en dag "ledigt".
Nu ska jag snart gå och sätta upp lite nya planscher som jag fick av Linda och sen ska jag laga klart för imorgon. Vi hörs!


Fixade lite på min kalender!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar