17 april 2013

Now Romeo and Juliet, bet they could never felt the way we felt. Bonnie and Clyde never had to hide like we do, we do.

Hejsan bloggen! Igår kväll efter att jag hade skrivit ett inlägg, kom vår granne och frågade om vi kunde komma ut och vi gick ut med honom. På kvällen pysslade jag med alltmöjligt i rummet, kollade på en massa fina iPhone-skal på nätet och sen kollade jag på tv.
Idag har det varit en bra dag. Hade dubbeltimme samhällslära, miljöråd, dubbeltimme huslig ekonomi och sen miljöråd igen så det var skönt. Imorgon är det dock ganska jobbig dag, men jag missar finskan p.g.a miljöråd (sällan!) och i modersmålet har vi tal så det är inga "vanliga" timmar. Själv har jag tal imorgon och jag har inte skrivit talet ännu så det består min kväll av och så ska jag och Lotta kolla någon film.
Hoppas ni haft en bra dag :)


Skjortan är från H&M för länge sedan, halsbandet fick jag med då jag köpte Someday-parfymen


Fick mitt hygienpass idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar