18 april 2013

If we don't dream big, there's no use of dreaming

Hello! Hatar, hatar och hatar torsdagar. Jobbig dag med bara läseämnen. Har inte haft en enda bra timme idag. Klagar lite men snart är skolan slut och sommarlovet börjar, skönt :) Har inte många normala torsdagar kvar eftersom vi har ledigt, det är niornas bal, friluftsdag, nya sjuorna kommer till skolan och vi ska till Helsingfors mm. Maj kommer bli den absoulut bästa månaden i hela högstadiet. Nästa vecka är en händelserik vecka men också vädigt, väldigt bra! Hejarklacksmöte på tisdagen, bakning till ett möte i skolan på torsdagen och på fredagen vet väl alla redan vad som är på gång?
Nu måste jag nog laga lite läxor och packa upp från idag. Ikväll ska jag kolla Grey's Anatomy som jag missade igår när jag kollade på 21 jump street med Lotta. Jag tycker alla i min ålder som inte sett den borde göra det. I huvudrollerna är Channing Tatum och Jonah Hill, rolig som jag vet inte vad var den också :)
Hörs imorgon då!
Här får ni trailern till filmen:




2 kommentarer: