19 april 2013

Hello Friday

Hejsan fredag! Äntligen är du här! Så kändes det när jag vaknade idag på morgonen och kämpade mig igenom skolan. Dock var det en helt okej dag idag i skolan. Hade en bra engelska timme där vi fick ut proven och diskuterade lite ett och annat. Andra timmen var jag inte med på gymnastiken och tredje timmen hade vi hejarklacksmöte vilket gick rätt så bra enligt mig. Sen började den tunga delen på dagen med matematik, finska och fysik. Men när jag kom hem blev allt bra hemskt plötsligt och jag kan äntligen pusta ut efter en vecka med en massa prov, föredrag mm.
Jag kom just hem från Cedric och Mixu och senare taggar jag Grey's Anatomy som jag inte såg igår fast jag skulle det. Kollade Criminal Minds i stället, standard :)
Men har inte så mycket mer att berätta. Eller en sak till.
Om en vecka står jag inne i Hartwall Arena och väntar på JB, EN VECKA! Skriker, gråter eller kanske skrattar, får se hurdan reaktionen blir. Det var över en månad sen jag fick tag på tre biljetter till konserten och nu är snart dagen jag väntat på väldigt länge här. Vet inte ännu vem som är försångare där eftersom Carly Rae Jepsen drog in alla sina konserter i Europa. Får se om det blir Robin som det har ryktats om.
Men ha en bra fredag kväll, vi hörs imorgon!


Årets första jordgubbar åt jag igår, namam!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar