20 april 2013

Photography is all about secrets. The secrets we all have and will never tell.

Goddag! Har haft ganska fullt upp hela dagen, har gjort lite alltmöjligt. Först sovde jag länge. Var helt jätte trött efter den tunga veckan så jag sovde typ 12 timmar! Sen slöade jag lite och så gick jag och Lotta ut och fota och sen ut med vår granne. Det var/är ju så fint väder så jag har solat lite också, suttit på terassen och läst och lyssnat på musik. Så har jag och Lotta bakat Brownies! Det är ju veckoslut så då får man äta en massa gott. För en stund sedan for vi emot Elin med cykel som cyklade hit och nu sitter vi och spelar Wii och kollar på youtube-videon.
Nu ska jag fortsätta njuta av lördagen och "ledigheten". Har inga planer för ikväll och jag har inte ännu heller kollat på Grey's Anatomy fast jag skulle göra det igår för det laddade så länge och jag orkade inte vänte längre så jag kollade på Unelmien Poikamies istället. Tänker nog inte fortsätta se på det eftersom jag inte har följt med den här säsongen. Men nu ska jag i alla fall gå ut med hunden. Ni ska ha en riktigt bra fortsättning på lördagen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar