21 april 2013

The only success worth fighting for is happiness

Hejsan! Vilket fint väder det är idag! Har suttit ute och läst, druckit Starbucks och solat i shorts. Eller solat och solat, bara suttit ute egentligen men det var skönt. Synd att det blåser lite. Skule vara ännu skönare om det inte skulle blåsa. Men det har i alla fall varit en lugn förmiddag med lite städning och så har jag lagt undan vinterkläder och tagit fram sommarkläder. Ska nog gå ut ännu idag och fortsätta läsa. Har hittat en bra bok, eller jag hittade inte utan det är några som sagt att den är bra och vi råkade ha den hemma så det får bli min nästa och sista bokrapports bok för nian. Boken heter i alla fall Bara inte du och är skriven av Katarina von Bredow.
Igår efter att jag skrivit ett inlägg hade vi riktigt trevligt här med kusinen och sen följde vi henne hem en bit med cyklarna så jag cyklade rätt så mycket igår. Ibland är det synd att jag inte har tagit mopokort men jag skulle nog inte ha tillräckligt med användning för det så vi tycker att det inte var någon vits att skaffa det. Det är ju bara två sommrar tills jag kan börja ta bilkort.
Igår kväll kollade vi också igenom mammas ringar och jag fick tre stycken men dom visar jag sen när jag bär dom, antagligen imorgon :)
Ikväll då? Nå, som vanligt har jag inga destu större planer förutom att förbereda mig för en ny skolvecka. Kanske jag skall börja på en ny design på bloggen, jag har redan tröttnat på den jag har nu. Sen ska jag kanske öva lite på samhällslära provet som vi har på onsdagen men vi får se och läxor ska jag laga såklart. Hoppas ni har en bra söndag, vi hörs imorgon!


Söndags lyx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar