12 april 2013

Hullut Päivät

Hej! Min dag har varit riktigt bra. Hade engelska, miljöråd istället för gymnastiken, matematik, finska där vi fick ut proven och till sist miljöråd istället för fysik så det var en skön dag med andra ord.
När jag kom hem åt vi och så åkte vi iväg till Hullut Päivät i Stockmann. Jag köpte inget speciellt, lite godis och strumpor och sånt, haha :) Men när jag kom hem beställde jag och Lotta skal till telefonerna så jag har köpt nåt idag i alla fall. Måste dessutom be om förlåtelse för det sena inlägget.
Imorgon åker jag till mormor och morfar övernatten så det blir nog inget bloggas då. Så vi hörs på söndagen :) Här är en bild från idag och mina två nya skal:


 Ultra Slim Lightweight Unique Protective Back Case for iPhone 4 and 4S (Assorted Colors)

 Lady Pattern Hard Case for iPhone 4/4S

Bara 14 dagar kvar nu, can't wait!
Den officiella videon till All Around The World kom ut idag:

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar