14 april 2013

Haters gonna hate

Hejsan läsare! Hur har ert veckoslut varit? Mitt har varit riktigt skönt, har bara slöat hos mormor och morfar, målat porslin, spelat piano och ätit en massa gott som vi alltid gör när vi är hos mormor och morfar.
Sen har jag kollat en hel del videon från youtube. Fangirlat lite har jag nog också och planer inför konserten har ändrats men nu är allt klart så inga fler ändringar blir det. Sen har jag övat på prov också eftersom vi har prov på både måndgen och tisdagen. Jobbigt!
När jag kom hem idag kom mormor och morfar hit på kaffe eftersom de va de som förde hem oss. Vi åt vofflor, både saltiga och söta, nam!
Snart måste jag börja öva på prov igen och laga allt klart inför en ny skolvecka.
Här får ni lite bilder:






Namnam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar