11 april 2013

Nobody's perfect, but you are, to me

Godkväll! Har just suttit och läst klart min bok i en timme så jag har inte hunnit skriva nåt inlägg tidigare idag men nu kunde ja sätt mig ner och skriva fast jag har ganska mycket att göra idag ännu.
Skolan rullade på som vanligt. Hade riktigt bra dag trots att timmarna var tråkiga :) Bussresan var rolig som vanligt, haha :) När jag skulle stiga ut från bussen stängde chauffören dörren så att halva jag blev utanför och andra halvan blev innanför men han märkte det ganska snabbt så han öppnade dörren igen, men lite sjukt tog det nog.
När jag kom hem så packade jag genast upp min väska, lagade mellanmål och kollade på tv. Normal dag för mig. Hände inget speciellt så jag har inte så mycket att skriva om.
Lite senare ska jag skriva bokrapporten, laga läxor och bara slöa.
Imorgon skall vi till Galna Dagar i Stockmann. Nu måste jag skriva min rapport, vi hörs!
Förlåt mig, råkar ha bildbrist.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar