29 april 2013

Ghosts of Girlfriends past

Hello bloggen! Haft en okej dag. Alltså gymnastiken var ganska rolig. Vi spelade boboll och sprang lite stafett. Hade modersmål där vi skrev berättelser eller vad man nu ska kalla det och sen hade jag hälsokunskap med en vikarie. Sen hade vi ännu matematik och fysik. Fysik prov har vi på fredagen, får se hur det går. Bra går det nog inte i alla fall!
När jag kom hem kollade jag på tv, packade upp skolväskan och lagade läxor. Nu sitter jag här och skriver och kollar på lite videoklipp från fredagen. Ni missade väl inte videon jag satte upp på facebook igår kväll. Har typ 20 videon men den jag satte var bland dom bästa.
Imorgon blir det en bra dag i skolan. Hoppas ni har en skön kväll. Jag skall kolla Ghosts of girlfriends pasts med Lotta. Vi hörs imorgon! Här får ni trailern till filmen:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar