28 april 2013

I say Justin, you say Bieber, Justin Bieber! I say one, you say time, One Time!

Hej! Min lördag kväll bestod mestadels av fixande på min "Bieber-hörna", haha! Alltså jag har ett hörn i mitt rum där det finns ungefär 50 posters, min biljett, tidningar, skivor mm. Proud to be a belieber måste jag säga!
Dessutom stannade Justin här i Finland längre än vi väntat oss eftersom han alltid lämnar landet på morgonen då han åker vidare men det gjorde han inte igår. Han for till Stockmann och Louis Vuitton för att shoppa lite och sen åkte han vidare till Ryssland först på kvällen.
Men nog om det. Idag har det varit shorts väder så jag har varit ute och läst, standard söndag. Skönt att bara vila, lyssna på musik och tänka på olika saker. Har nog städat huset också och så ska jag fixa klart inför en ny skolvecka på kvällen. Imorgon är det back to hell då. Fast den här veckan är nog inget problem eftersom vi har ledigt 1 maj och 2 maj åker alla nior till stan. Kan inte förstå att det är maj om bara 3 dagar!
Har bestämt att jag inte kommer ladda upp några videon här på bloggen men kanske en till facebook senare ikväll eftersom det tar så lång tid att ladda upp videon till bloggen.
Hoppas ni haft ett bra veckoslut! Ps. Förlåt för allt snack om Bieber men det kommer kanske vara så en tid nu :)

"Who wants to be my baby?" -Justin Bieber Helsinki, Finland 26/4/2013

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar