30 april 2013

Stars can't shine without darkness

Hejsan! Min dag har varit super. Började dagen med skola, som vanligt. Det var några tråkiga timmar på förmiddagen men sen blev det bra timmar. Fick dessutom tortilla och munk med mjöd idag i skolan! På engelskan talade vi bara om lite olika saker inom klassen. Sen hade jag en timme biologi och till sist en timme hejarklacksmöte. Efter skolan hade vi hejarklacksmöte för ledarna som vi har alla tisdagar nuförtiden. Riktigt bra går det just nu så det är skönt att snart ha allt klart. Bara maskoten och lite beställningar som skall fixas.
Sen kom jag hem där det stod ett paket på bordet. Det var mina skal och skyddsplast som var där i. Blev jätte glad att dom kom just idag för det blir ju helg nu :) Senare åt jag god mat och sen munk igen, haha! Blev några munkar för mig idag då :)
Ikväll ska jag fixa lite nytt i mitt rum. Det kommer antagligen upp på bloggen på torsdagen eftersom imorgon far jag först till Lojo med mamma och Lotta och efter det far jag och Lotta till Roosa övernatten :) På torsdagen far vi till stan med alla nior så det blir väl kul!
Nu ska jag fortsätta fixa i mitt rum och sen blir det lite packning och sånt, alla flickor måste ju packa med massor för bara en natt, haha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar