2 mars 2013

Tråkig lördag

Hello! Sitter just nu och söker efter en Peplum skjorta på nätet som jag länge har funderat på att köpa. Jag måste bara hitta den perfekta, sådan är jag :)
Har inte gjort så mycket idag, bara bakat en marabouchokladkaka, nam! Skall nog inte göra så mycket idag heller. Måste väl dammsuga rummet och fixa klart för imorgon för då far jag och Lotta med Susanna och Roosa till stan för att shoppa och äta, haha, äta bör man annors dör man! Har lite nya saker jag vill ha från min inköpslista. Ja, jag har en sådan. Tyck och tänk vad ni vill men jag tycker det är bra att ha en sådan :) På eftermiddagen/kvällen imorgon är det min kusins kalas så det blir nog inget bloggas för mig imorgon, sen börjar ju en ny skolvecka men den här veckan lär inte bli så jobbig eftersom vi inte har några prov eller så mycket läxor. Bara tandläkare, usch och fy!
Har inga egna bilder till er just nu så ni får en del av min inköpslista:

 
Dr Denim Kissy Jeans från Carlings, har inte bestämt mig ännu, att blir det dom svarta eller dom som är "vanlig" jeans färg.


Blir antagligen denna Peplum top från Bik Bok om den känns bra och passar.
Sen måste jag ännu inskaffa en svart bandeau från Gina Tricot eftersom jag inte har en svart. Hoppas den finns där, den fanns i alla fall i nätbutiken.
Det var en del av listan, sen måste jag ännu ha lite småsaker :) Jag hoppas ni har ett bra veckoslut. Vi hörs på måndagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar