3 mars 2013

Black, black and more black

Go'kväll! Ja, här sitter jag och skriver fast jag trodde att jag inte skulle hinna idag men jag vill ju visa er vad jag har köpt :)
På morgonen förde pappa oss till Kyrkslätt och så åkte vi in till stan där vi mötte upp Roosa och Susanna för lite shopping. Vi åt senare på Mc Donalds och sen åt vi glass på Ben&Jerry's, nam!
Dessutom råkade vi ut för flera stycken idag som frågade oss alltmöjligt på engelska och så mötte vi en man som började tala med oss, han var från Karelen och talade svenska så det var lite speciellt men bra att folk frågar saker om de inte vet var någonting finns eller hur man gör med olika saker!
Här får ni bilder på vad jag köpt:



Bälte med silverkors på från Gina Tricot


Svart Bandeau från Gina Tricot


Svarta Jeans by Dr Denim (Kissy) från Carlings



Jag är väldigt nöjd med allt jag köpt och det var verkligen jätte trevligt idag. Jeansen är super bekväma och värda priset!
Tyvärr så var Peplum toppen slut i butiken men jag köpte bältet istället så jag tror jag köper toppen någon annan gång :)

Efter Helsingfors var vi till vår kusin som hade sitt 16-års kalas och efter det har jag packat upp från shoppingen. Imorgon taggar jag aerobic och styrketräning i gymnastiken, jag dör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar