1 mars 2013

En gång IFK, alltid IFK

Hejsan! Haft en bra dag? Min var helt okej. Vi hade ju vintersportsdag i skolan och jag blev i skolan så vi spelade tre timmar bollspel och så hade vi lite konstiga "ninja" övningar och sånt, haha. Var helt okej dag, kunde ha varit bättre men det känns nog i kroppen att man jumppat mycket idag!

Igår kväll var jag ju på HIFK-Ässät. Det gick ju inte helt som jag ville eftersom Ässät vann men matchen var ganska bra trots allt (då menar jag bättre än Jokerit-HIFK som blev 8-1...). Vi hade superbra platser, andra raden bakon Ässäts mål så det var bra! Synd att de inte vann, jag trodde faktiskt att de skulle vinna!

Om en stund kommer mormor och morfar och hälsa på och efter det tänker jag bara njuta av veckoslutet som äntligen är här, framför tv:n med Criminal Minds, vi hörs imorogn! Ha det så bra :)

Här får ni bilder från igår:



Glöm inte att kolla mitt förra inlägg om Justin här nedanför!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar