21 mars 2013

If you don't want me in your life, put me there. I shouldn't have to fight for a spot.

Hej på er! Min dag har varit ganska bra faktiskt. Började dagen med en timme på dator i religion, sen en timme samhällslära, en timme på datorn igen i modersmål och sen hade jag en tre timmars utfylkt med miljörådet. Vi var och se på ett reningsverk och något laboraturium där dom undersökte bakterier i vattnet och i livsmedel. Det luktade jätte illa på reningsverket så det var inte så kul men annors helt okej. Skulle ha haft franskaprov egentligen men det har jag imorgon på engelska timmen istället.
När jag kom hem satte jag mig på soffan och kollade på tv som vanligt.
Från sak till sak så har ni märkt hur kallt det blåser där ute? Brrr.. Fryser nästan ihjäl!
Ikväll taggar jag provläsning och läxor, ser ju nästan fram emot det!
Imorgon efter skolan måste jag laga mig klar för konfirmandernas fotografering som alla ledare skall vara med på så jag hinner inte skriva nåt inlägg då men kanske efter fotograferingen, vi får se.
Här får ni några bilder, vi hörs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar