22 mars 2013

Haters are just confused admirers

Äntligen hemma efter en superlång dag. Eller så känns det i alla fall, jag var ju nog hemma en stund efter skolan men sen for jag iväg igen!
Skoldagen var ganska bra. Första timmen frågesport med alla åttor, andra och tredje timmen var det gymnastik som gällde, slutade tidigare än vanligt så det var skönt, fjärde timmen var det dags för franskaprov och det gick bra. Två sista timmarna hade vi matematik och fysik. Känns som om jag börja förstå lite mer i de båda ämnena :)
Efter att jag var sent hemma pga fredagsbussar, tog jag det lite lugnt i soffan och bara slöade. Sen lagade jag håret och sminket och skyndade iväg till kyrkan där vi övade inför konfirmationen i en och en halv timme och blev fotograferde :) Jag tror att det kommer bli ganska kul på konfirmationen!
Nu sitter jag här och skriver alldeles för mycket så jag ska nog sluta snart. Ikväll taggar jag Grey's Anatomy som jag inte hann se på onsdagen, hejsvejs!


Random bild från dagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar