23 mars 2013

Don't worry about those who talk behind your back, they are behind you for a reason

Hejsan läsare! Haft en skön lördag?
Min lördag började med att jag sovde riktigt länge och så började jag fixa mig inför dagen. När pappa kom hem åkte vi till Karisma, Citymarket och Kotipizza i Lojo. Hittade inget men pizza går ju alltid. Åt det när vi kom hem. Klockan 16 var det välsignelse för de nya hjälpledarna år 2013 i kyrkan. Nu är man då färdig hjälpledare. Känns lite sorgligt att vara klar men samtidigt skönt att äntligen vara det! Efter det gick vi till Cedric och Mixu för att hälsa på och se på deras kattunge :) Lite för söt, vill haaa!
Min kväll består av förberedning inför imorgon, provläsning och Amazing Race, hörs imorgon!
Lite bilder från gårdagen och idag:


When you see it... / Lottas bild


Tog converse idag när det var så varmt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar