24 mars 2013

“You can cut all the flowers but you can't keep Spring from coming.”

Hej söndag! Passar på att njuta av det fina vädret och den älskade söndagen.
Dagen/morgonen började med att jag fixade mig till konfirmationen. Klockan 10 var det konfirmation. Jag var nervös, t.o.m mer nervös än på min egen konfiramtion eftersom den här gången hade jag som uppgift att bära ljus och samla kollekten.
Det är verkligen synd att allt det här är slut nu men det var roligt att vara del av någon annans konfirmation och skriftskoleläger :)
När jag kom hem två timmar senare bytte jag om till "hemmakläder" och gick ut på terassen och satte mig där och läste. Det var jättevarmt i solen och det är det fortfarande men man kan ju inte sitta ute precis hela tiden.
Lite senare kommer kusinerna och hälsa på, sen blir det provläsning som jag inte orkade med igår. Idag måste jag påriktigt läsa eftersom vi har finska imorgon och fysik i övermorgon så det blir antagligen lite stressigt på kvällen.
Har inte nåt att tillägga just nu så ni får en bild:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar