29 mars 2013

Glad Påsk

Hej! Skulle ha skrivit ett inlägg igår men jag bevisade för pappa och mamma att jag klarar av att vara utan dator och telefon i 24h och jag klarade det! Jag är inte så fast som alla tror...
Men igår hände inte så mycket speciellt. I skolan var det bra och efter den började påsklovet. Eftersom jag inte hade dator eller telefon städade jag lite i mina skåp och lagade på mitt religions arbete (då fick jag använda datorn men det räknas ju inte.) Fick tillbaka telefonen typ halv tio på kvällen så ni kan ju gissa hur mycket det händer på fb, ig och twitter på 24 timmar :)
Idag sovde jag länge nu när jag endå kan. Gick seda ut på terassen i solen och jobbade lite på gården. Till eftermiddagskaffet idag bakade jag och Lotta Cookie Dough muffins, de blev inte så goda som jag trode men goda i alla fall!
Före jag började skriva inlägget städade jag i köket.
Imorgon åker vi till mormor och morfar och hälsa på. På söndagen blir det en helt ledig dag igen :)
Här får ni lite bilder:


#throwbackthursday var det igår!


Nam :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar