30 mars 2013

I'll pick you up when you're getting down

Godkväll bloggen! Förlåt att jag skriver så sent men så blir det ibland.
På morgonen åkte vi till loppisar i Ekenäs och sen till mormor och morfar på påsklunch som bestod av lamm och annan "påskig" mat. Det var jätte gott! Jag åt lamm så att det kom ut genom öronen, haha!
Efter det handlade vi i Ekenäs och så åkte vi hem. Vi plockade upp saker och sen kom Cedric och Mixu hit och hälsa på :) Cedric rakade pappas hår med rakmaskin så nu har han jätte kort hår, men man vänjer sig. Cedric och pappa är jätte lika och nu liknar de varandra ännu mer när de båda har så kort hår!
Senare ska jag kolla Amazing Race som håller på som bäst men vi bandar det så jag ser det sen.
Det var min lördag. Hoppas ni haft en bra dag, vi hörs!


Natural hair --- Instagram --> thedreamersandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar