27 mars 2013

A lifetime isn't enough

Hello bloggen! Har nu suttit här en timme och sökt fakta om mitt London Eye arbete som skall vara inlämnat imorgon. Jag har lite kvar ännu men det fortsätter jag med ikväll och imorgon på modersmåls lektionen.
Idag har det varit en ganska bra dag faktiskt. Första lektionen i skolan missade jag pga miljörådet. Andra lektionen var ganska chill, vi hade engelska då :) Matematiken var också ganska chill. Sen hade vi huslig ekonomi där vi lagade mexikansk pizza, kvargpaj, chokladkaka, skedbröd och muffins. Är ännu mätt som jag vet inte vad! Sista lektionen var vi i datasalen.
Påsklovet börjar imorgon efter skolan, skönt!


Bandeau från Gina Tricot/ Spets skjorta från Lindex/ Tröja från Gina Tricot/ Dr Denim



Bara 30 dagar kvar nu!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar