21 januari 2018

Winter wonderland part 1

Igår stannade jag inomhus hela dagen. Jag städade hela lägenheten ett par timmar, skrev essä och läste på tent. 

Inatt bestämde grannarna sig för att festa till klockan tre på natten så jag sov länge imorse. Jag åt en ordentlig frukost och såg på serier. Sedan gick jag ut på en timmes promenad/fotorunda. Så härligt väder idag. Detta är när vintern är som bäst. Alltså kan vi ta en stund för att uppskatta naturen vi har i Finland? Helt otroligt.
Sedan vistelsen ute har jag lagat lunch, läst på tent, lagat middag och fixat lite inför en ny skolvecka. Jag älskar söndagar då jag brukar gå igenom kommande veckas program, skriva veckans to do-lista och få allt på klart. 

Här kommer bilder från idag. Fler bilder kommer i nästa inlägg.



Som i en dröm.



2 kommentarer:

  1. åh, så fantastiskt vackert min fd studieort är just nu! :) /www.mariasmemoarer.com

    SvaraRadera