12 januari 2018

Usel uppdatering, back to school och Solsidan

Jag känner mig så himla dålig för den usla uppdateringen här på bloggen, men jag har faktiskt haft en del att göra och jag har inte riktigt haft inspiration för fotografering. Det brukar bli så här i början av året då det är mörkt och tråkigt väder ute.

På onsdag började skolan för min del, så jag gick på en föreläsning. På kvällen hade jag en förfest innan utgång. Det var kul! Jag gillar verkligen tjejgänget jag har här i Åbo. 

Igår, alltså torsdag, sov jag bort dagen och på kvällen gick jag och Erika på bio. Vi såg Solsidan. Riktigt rolig film!

Idag har jag gått på en norska-föreläsning och så har jag gått ett varv på stan och skött ett par ärenden per telefon. Pappa fyller dessutom år idag så har även grattat honom. Grattis här också!

Här kommer tre bilder från idag.


Utsikten från mitt hus är verkligen fin. Inte för att husen är så fina men jag gillar den ändå. Kyrkan gör så mycket.


Dagens jag.


Dagens lunch: Tomat-, pesto- och mozzarellapasta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar