9 januari 2018

Teknik är inte min grej

Förmiddagen igår spenderades hemma. På eftermiddagen mötte jag upp mina klasskompisar för att fira Evelinas födelsedag över en kopp varm choklad.
Efter cafébesöket gick jag till Lotta för att byta om och sedan åkte jag, Lotta Alice och Lonny på träning. Det känns bra att vara back on track. Det känns bra att ha lite rutiner i vardagen. Jag älskar rutiner!
Efter träningen tog jag en lång promenad för att hämta mitt nya datorbatteri och så krånglade jag med nya wifi:t hela kvällen. Huoh, så besvärligt.

Idag har jag inte gjort så mycket mer än fortsatt krångla med wifi:t och ingenting har hänt. Jag blir så frustrerad. Just nu är jag och Erika hos Lotta. Vi beställer en resa. Så taggad!

Jag har förresten kollat en massa Black Mirror-avsnitt på senaste och jag vet inte riktigt vad jag tycker om den serien. Visst är den bra men det är jobbigt att varje avsnitt handlar om någonting nytt och de är verkligen tunga att ta in.



Har hittat Litchi-frukt igen och det är så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar