1 januari 2018

Årsresumé del 3

September

I september började skolan i Åbo igen så jag bar tillbaka där och det var en hel del fest. Jag besökte Ingå alla (?) veckoslut denna månad och jag kommer ihåg att det blev höst ganska snabbt i slutet av september. Två små filurer flyttade hem till oss i Ingå.


Oktober

I oktober hade jag kissorna på besök en vecka då mamma och pappa var på resa. Det var den bästa veckan på länge. Jag var på ett par riktigt bra fester med nya kompisar och så tog jag och Lotta en liten getaway till Stockholm.





November

November inleddes med ny telefon på posten. Jag fyllde 20 år, jag festade med Freddy Kalas, jag gick på sitz, jag tog en veckas paus från bloggis, jag fick min nya kamera på posten (mycket ny teknik denna månad) och så gick jag på Glöggrundan i slutet av månaden. November var bra, november var bäst.


December

I december åkte jag till Helsingfors för att fira HIFK 120 år och Finland 100 år. Jag firade Finland 100 hemma hos Lilly. Jag gick klart höstterminen i mitten av december och firade det med julfest med klasskompisarna och så åkte jag hemhem för jullov dagen efter det.
Jag jobbade hela julen och firade nyår i Åbo.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar