2 december 2017

Snö och sol

Idag har jag jobbat morgontur från klockan 6-14. Efter jobbet kom jag hem och åt och var ut en sväng med hunden och fotade. Det var ju sol när jag kom hem från jobbet så jag passade på. Sedan dess har jag jobbat på ett skolarbete och tagit en (för lång) tupplur. Jag är alltid så trött när jag stiger upp klockan 5. Jag brukar sova högst sju timmar innan de turerna och det fungerar inte för mig.

Här kommer några bilder från idag. När jag åkte från Åbo till Ingå igår, och äntligen kom fram till Ingå efter att ha försökt få igång bilen och konstaterat att det inte kommer gå och väntat på skjuts i 45 minuter, möttes jag av en snöig by. Mysigt. Det är ju trots allt december nu.

Jag får jullov om två veckor. Det känns lite tomt och konstigt. Ett, jag vill inte åka hem till Ingå en månad. Två, den här terminen har gått otroligt snabbt. Tre, jag är inte redo för ett nytt åt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar