29 november 2017

Min dag i (11) bilder

Här kommer min gårdag i bilder. Vanligtvis ser min dag lite annorlunda ut, då jag sällan stiger upp så tidigt som idag. 


Väckning klockan 08:00 och morgonmål klockan 08:30. 


Dusch klockan 08:50.


Skolarbeten klockan 09:30.


Glömde fota lunchen men här kokar jag i alla fall potatis runt klockan 12.


Efter lunch, klockan 12:30 satte jag mig ner och sminkade mig och fixade håret. 


13-tiden gick jag till skolan.


Här sitter jag och Cecilia på café för att vi skulle studera. Det blev inte så mycket av det. Klockan 16.45 gick jag hem.


När jag kom hem diskade jag.


Klockan 17:40 åt jag rester till middag.


18:15 sykväll med några flickor.


Sykvällen blev väldigt lång och den här tiden ramlade jag i säng och somnade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar