21 oktober 2017

Något jag älskar att köpa

De två (tre) senaste dagarna har det hänt en del kul, vilket har resulterat i bloggtorka. I förrgår kom Lina till mig på morgonen och så gick vi ut och äta lunch med Lotta. Jag drog sedan till skolan där jag var längre än normalt. Denna dag hann jag även gå på stan och på kvällen gick jag på en förfest och sedan blev det Skärgårdsbaren. Inte den bästa utekvällen men jag hade kul.

Igår låg jag bara hemma i sängen och tog det lugnt. Jag fick verkligen ingenting gjort och det ångrar jag idag. Min bakfylla är verkligen sämst. Oberoende hur mycket jag dricker mår jag riktigt dåligt dagen efter. Jag bestämde mig idag för att inte dricka mig så full före jag fyller år i november. I need a break. 

Idag tog jag tag i mitt liv igen. Jag städade varenda hörn i hela lägenheten och tvättade ett par maskiner på dagen. Jag har varit ut en sväng och skött ett par ärenden. Jag har även tagit en lång promenad i kylan.
Ikväll ska jag bara mysa ner mig under täcket framför en film eller kanske en ny serie?


Det jag älskar att köpa mest av allt - underkläder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar