1 oktober 2017

Jag orkar inte mer

Jag har ett par riktigt roliga dagar bakom mig. På fredag skulle jag egentligen åka hem till Ingå men det blev ändrade planer och jag hamnade på en rolig sitz på kvällen. Temat var Back To Lågstadiet. Jag hade verkligen jätteroligt med mina klasskompisar.

Dagen efter (igår) var mindre kul. Jag mådde så himla dåligt och steg nog inte upp före klockan 16. Jag skyndade mig till tåget och åkte hem till Ingå. Jag skulle vara hemma hela kvällen men hamnade på Ingås största fest på hela året. Och jag ångrar inte en sekund att jag åkte för jag hade otroligt roligt.

Så efter en fyra timmar lång nattsömn mår jag så där. Jag har inte gjort mycket mer än hälsat på farmor och tagit en tupplur, haha.

Jag känner att festandet får räcka nu för jag orkar inte. Min kropp orkar inte. Min hjärna orkar inte. Haha. Och när jag sitter och skriver detta kommer jag ihåg att nästa fest är på onsdag. Wish me good luck!

Hoppas ni har haft en trevlig helg.



Se på dessa sötnosar. Detta kallas kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar