5 oktober 2017

Bästa veckan på länge

Den här veckan alltså. Eller de senaste dagarna för att vara specifik. Kan alla veckor vara så här bra?

Jag hade så himla kul igår. Hela förmiddagen bara chillade jag med Lina och var till butiken en sväng före jag började fixa mig och så fick jag besök av Lotta, Elin och Lilly. Vi fyra gick på Nyländska Nationens sitz med temat Finland 100 år. Det var en riktigt grym sitz med härliga personer och bra program. Mera sånt, tack! Efter sitzen dansade vi loss på Skärgårdsbaren. Asgrym kväll, verkligen.

Idag har jag mått lite si så där. Jag tog mig till skolan klockan 13:30 i alla fall. Jag gick sedan hem och lagade mat och sedan dess har jag rett upp lägenheten och sett ikapp serier och Youtube-videor. Nu ska jag träffa mina klasskompisar. 


Sötnosarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar