18 september 2017

Någon steg in i min lägenhet

Igår var jag hemma hela dagen men eftersom jag hatar att sitta hemma och vara sjuk fixade jag mig och gick till Lotta på eftermiddagen. Vi åt blåbärspaj. Efter det mötte jag upp Erika på Fontana. Där satt vi och pratade några timmar innan vi åkte till hennes nya lägenhet. På kvällen var det fyrverkerier i stan men desperata av att hitta en parkeringsplats missade vi hela fyrverkeriet, hehe. Blev lite sur faktiskt, men vi hade kul ändå.

Idag har jag bara legat hemma. Borde bli frisk innan veckoslutet då jag åker hemhem och jobbar. Jag vaknade till att någon steg in i min lägenhet klockan 8 på morgonen. Det var någon som skulle fixa ett par problem i lägenheten. Jag blev lite överraskad faktiskt. 
Somnade sedan om och sov allt för länge. Sedan såg jag för många avsnitt av en ny serie jag börjat se på. The Affair heter den.
Sedan dess har jag städat lite och jobbat på ett par skolarbeten. Det är på tiden att jag tar tag i skolan, haha.



Här har jag suttit några timmar idag och det kändes BRA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar