6 augusti 2017

Så mycket program

Fullt ös medvetslös, känns det som i alla fall. Ursäkta för utebliven uppdatering men ni ska få veta varför det har blivit så.

I förrgår på dagen var jag en sväng till Ekenäs för att hjälpa morfar. Han hamnade på sjukhus och någon måste sköta mormor. Efter det hade jag kvällstur.
Igår på dagen hade jag jobb. Efter jobbet hälsade vi på mormor på Hagahemmet. Det var meningen att jag skulle vara hemma detta veckoslut men jag åkte till Barösund med några vänner. Jag var hemma 3-tiden på natten. Det var en trevlig kväll/natt, as usual.
Idag har jag haft jobb precis hela dagen. Det var en tung jobbdag, på grund av sömnbrist och alkohol igår, men jag klarade det.

Så det var det. Jag har inte kunnat sitta ner och ta det lugnt på en tid, men nu kan jag det. Jag har en jobbdag kvar och sedan ledigt ett par dagar. Skönt!


Snart är jag klar med sommarens projekt. Eftersom jag sett filmerna var jag inte så sugen på att läsa böckerna men jag bestämde mig för att göra det och snart är jag klar med den sista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar