19 augusti 2017

NORLIE&KKV

Igår var så jävla bra. Först jobbade jag från klockan 12-17. Efter det åkte jag hem och fixade om mig och åkte sedan till Ekenäs. Där mötte vi upp Malin och Susanna för att gå på Augustinatten på Bossa Nova. Det var otroligt dåligt väder i början av kvällen men det gjorde inte så mycket. Vi drack drinkar och dansade till Alex Mattson i regnet. Han var så liten och söt.
Efter Alex Mattson spelade Norlie&KKV. Det slutade regna och feelisen var på topp. Helt otroligt bra konsert. Jag njöt av varje sekund i bra sällskap.
I vanlig ordning blev det Santa Fe efter det. Jag hade så himla kul. Landade i sängen 5-tiden.

Idag hade jag jobb klockan 14. Efter bara några timmar sömn och illamående var det inte bästa jobbdagen men jag klarade mig igenom den och det var huvudsaken. 


En bild jag publicerade på Instagram imorse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar