29 augusti 2017

Back in Turku

Igår jobbade jag från klockan 8-15 och så åkte jag och tittade på två sötnosar som snart ska flytta hem till oss i Ingå. Efter det skyndade jag till tågstationen och hoppade på ett tåg till Åbo.
Kvällen tillbringade jag med Lotta på stan och hemma hos henne. De sista sakerna ska fixas och jag hjälper till.

Idag skulle jag till tandläkaren men min tid blev avbokad. Så typiskt. Så jag var hemma hela morgonen och bara tog det lugnt. Jag städade, duschade, lagade mat osv.
Jag har även varit en sväng på stan. Just nu är jag hos Lotta. Vi har lagat mat och kämpat med ett par gardiner i flera timmar.
Jag har inte riktigt några klara planer för ikväll, men jag hoppas jag hittar på något kul.


Varför älskar jag att göra goda morgonmål i Åbo men inte i Ingå? Så konstigt, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar