16 juli 2017

Mobilbilder - flytt, Ruisrock och stugan


Firade Aaron som fyllde 1 år // Sommardag i Kopparnäs med flickorna // Sol och sommar, ahh // Shopping med Lina


Hundtvätt // Började packa ihop lägenheten // Kommer sakna naturen runt min första lägenhet // Bästismys vid ån i Åbo


En fin natt i Åbo med bästis // En dag i Helsingfors med familjen // Midsommarmat // Glad i Åbo


Hejdå gamla lägenheten // Hej nya och inredning on point // Gamla hyresgästen hade lämnat lite pant åt mig // Här var jag glömsk så ni får se på mig igen


Dag 1 av Ruisrock // Gratis Cokis sitter aldrig fel // Fina himlen och Dj Snake // Dag 2


Kygo // Martin Garrix // Rena skor efter Ruisrock // Ny favorit, Sias Cookies and Cream-strut


Fast du inte alltid kommer ihåg vem jag är, kommer jag alltid ihåg dig mommo // Kaffepaus på stugan // Detta är livet // Aspegrens trädgård

De två senaste dagarna har vi faktiskt fått saker och ting gjort. Det finns en hel del att göra här på gården (och inne i stugorna) och vädret har varit fint så vi har varit mycket ute. Det är så typiskt att vädret ska bli bra när vi åker hem. Det känns som om det är så varje sommar.
Igår kväll var vi in till Vasa. Jag träffade Frida (som jag inte sett sedan 1 maj) och Annika och Jonna som vi alltid träffar då vi är här. Det var en riktigt trevlig kväll. Roligt att träffa kompisar här uppifrån.
Idag har vi legat ute i solen. Lagat en massa mat har vi också. Varför känns det som om vi äter hela tiden? Haha.
Ikväll ska vi spela Mölkky. Det och Domino spelar vi varje år. Traditioner ska hållas.

Imorgon åker vi tillbaka hem till Ingå. Jag har inte varit hemhemma på nästan två veckor så det ska bli skönt att komma hem. Jag älskar att vara här också men jag vill komma tillbaka till rutiner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar