12 maj 2017

Förlåt

Jag är nog skyldig er en ursäkt, eller jag borde snarare ge er en förklaring på varför jag inte kommer blogga varje dag framöver.
De flesta dagarna denna vecka har gått åt till jobb. När jag jobbar från klockan 10-18, så som jag gjorde igår, har jag inte mycket att skriva om den dagen. Det är ju tråkigt att läsa om jobb varje dag. Igår efter jobbet träffade jag dessutom Lina så jag hann varken ta bilder eller skriva. Senare på kvällen såg jag på Eurovisionen med familjen.

Idag på morgonen och förmiddagen såg jag på Youtube-videor och skötte hemmasysslor. På dagen låg jag ute och solade och senare åkte jag, mamma och Lotta till Iso Omena.
Jag kom precis hem och nu ska jag läsa på tent. Jag har ju en tent kvar nästa vecka innan jag påriktigt tar sommarlov.



Gårdagens Eurovisions-plock. Jag smakade på Minea-drycken, som är gjord på myntablad, och den var riktigt fräsch och god.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar