1 maj 2017

Bjuden på en resa direkt till Karibien

Igår och idag har varit två riktigt bra dagar.
Igår på dagen städade jag lägenheten och klockan 18 var jag och mina kompisar på plats på Vårdberget. Vi välkomnade in Vappen och första maj med mösspåläggning.
Kvällen spenderades på förfest hos Alex kompis och sedan på Skärgårdsbaren.

Idag har jag och mina klasskompisar picknickat (är det ett ord?) på Vårdberget hela dagen. Jag fick kanske till och med en liten bränna av den starka solen. Det var riktigt skönt och trevligt. Det var även lite sorgligt då det var sista gången vi var tillsammans denna vår/sommar.

Just nu är jag hos Alex kompis. Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Jag är så jäkla trött efter helgen.


Denna är så god! Som en liten smakresa direkt till Karibien

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar