24 april 2017

Through my phone - februari


Kaffedejt med Erika // Shopping med familjen // Room Escape med familjen // Kaffe med familjen


Veckoslutsgott // Promenad på Ruissalo // Mat på Rosso // After work efter skola och Lazer tag


På botaniska trädgården med Erika // Fastlagsbulle efter det // Ytterligare en promenad på Ruissalo // Fin himmel 


Vändag och La la land // Åbo from above // En fin men kall dag i februari // Hälsade på pojkarna


En dag då jag fick fina rosor // Hundmys // Fastlaskiainen på Vårdberget // Kaffedejt med Erika igen, denna gång tog jag en vegansk muffins och den var svingod


Glass på Spice Ice // Vill ha! // Barnvakt åt Rocky // En dålig dag med flera dåliga besked avrundades med donits från Arnolds

Det var ett tag sedan jag publicerade mobilbilder men idag är jag tillbaka med dem. Under denna vecka ska ni få två inlägg till, fulla med mobilbilder.
Idag sov jag till 10-tiden och låg i sängen till 16-tiden, hehe. Åt en hemlagad brunch där emellan. När jag äntligen steg upp gick vi ut på en promenad i solen och sedan kom jag hem tillbaka för att äta middag och ta itu med skolarbeten. Började precis och snart tänkte jag ta en lång dusch. Det är så skönt då man vill tänka på något annat.
Imorgon drar sista skolveckan, som är tre dagar lång, igång. På torsdag börjar SOMMARLOVET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar