23 april 2017

Besök och födelsedagsfirande

Igår på morgonen firade jag Alex som fyllde år. Det blev present och gott i sängen. På förmiddagen fick jag sedan besök av mamma, pappa och Lotta. Vi åkte in till stan och shoppade. Vad jag köpte får ni se nästa vecka.
Efter shoppingen åt vi pizza på Sergio's. Deras pizza med fyra ostar och bacon (men utan tomatsås) var såå god! Lätt Åbos godaste pizza.
På kvällen svängde jag förbi Alex förfest och sedan åkte jag hem och sov.

Idag på morgonen åkte jag, mamma och Lotta till Manhattan, Åbos bästa loppis. Sedan kom vi hem och så hämtade vi mat från stan. Familjen åkte hem 15-tiden och klockan 17 åkte jag till Cecilia för att filma en presentation. Jag är fortfarande här och redigerar videon.


Födelsedagsmorgonmål

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar