2 mars 2017

Några fartfyllda dagar

I förrgår var det Fastlaskiainen så först var jag i skolan och sedan åkte jag hem och åt. Sedan packade jag väskan och åkte till Vårdberget för att se på pulkaåkningen. Det var riktigt kul att uppleva Fastlaskiainen. Efter pulkaåkningen gick vi till Alex kompis på middag och sedan på förfest till en annan kompis. Det var riktigt kul. Synd nog hade jag otroligt ont i magen så jag var inte på så bra humör.
På kvällen/natten dansade vi på Skärgårdsbaren men åkte hem redan innan klockan 2 då min mage bara blev värre hela tiden.

Igår sov jag ut, jobbade på skolarbeten, mötte upp Frida för ett pass Pump (som var så jävla tungt), kom hem och tog en lång dusch och jobbade med läxor tills jag somnade.

Idag har jag varit i skolan från klockan 10-15. Efter skolan kom jag hem, diskade typ hela veckans disk, redde upp lägenheten, städade, sminkade mig och nu skall jag åka till Alex kompis. Vet inte vad jag skall göra ikväll men tror det lutar mot skoluppgifter.


Dagens morgonmål


Igår köpte jag en ny laddare från Happy Plugs (Clas Ohlson)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar