30 januari 2017

Sandra tipsar: brun utan sol


Jag måste tipsa er om denna brun utan sol-produkt som jag har använt den senaste månaden. Jag har aldrig förut testat brun utan sol men i år tänkte jag att jag vill se fräsch och brun ut hela kalla och mörka vintern. Jag ramlade över denna på Jodel (hehe, Åbos Jodel är bäst!) och tänkte att varför inte testa då den ändå var så billig (ca. 7€).
Det är en salva som gradvis gör dig brun. Det blir inga pinsamma fläckar och man blir inte heller orange. Även om man inte blir södern-brun gillar jag den jättemycket!
De negativa sidorna med denna brun utan sol-produkt är att den luktar lika illa (som alla andra brun utan sol-produkter) och att det är himla svårt att salva sin egen rygg, haha.
Jag ger den betyget 4/5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar