20 januari 2017

B2S, drama och sömn

Onsdag kväll/natt spenderades som sagt på Monkey på ett Back to school-evenemang. Trots lite bråk och sura miner var det riktigt kul. Jag somnade 5-tiden och på torsdag morgon steg jag upp och gick till skolan till klockan 10. Pigg och fräsch, eller så inte, haha.
Skoldagen från klockan 10-15 gick mycket långsamt. Sociolingvistik och engelska stod på schemat.
Resten av dagen spenderades med en trevlig person. Vi redde ut några missförstånd (ni vet ju hurudan jag är, jag måste reda ut alla bråk!) och åt mat på El Nam. Det var så gott!
På kvällen åkte jag hem till Ingå.

Nu är jag som sagt hemma i Ingå. Efter en 11,5 timmar lång nattsömn är jag pigg och glad.
Dagen har bara gått åt till att ta det lugnt. Jag är så trött efter en fartfylld vecka i Åbo. Nya ämnen i skolan, tre stycken fester och många sömnlösa nätter tar på krafterna.

Morgondagen är full med program så ni hör knappast någonting av mig här på bloggen. Jag uppdaterar Snapchat dock!


Pappas plättar, mums!


Saknar denna kille extra mycket då jag är i Åbo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar