16 november 2016

Sorg

Igår hade jag sovmorgon. På dagen kollade jag ett par filmer, sydde märken på min halare och gjorde skolarbeten. Inte mer än så. Tråkigt men skönt.

Idag steg jag upp tidigt, åt morgonmål, sminkade mig och begav mig mot skolan för att hinna printa ut några papper innan lektionen började klockan 10:15.
Efter lektionen mötte jag Mikael och åt lunch med honom.
Efter lunchen gick vi till stan en stund och sedan gick jag till Erika för te-mys. Klockan 15-17 hade jag skola och sedan skyndade jag hem för att hinna äta och packa innan mitt tåg hem till Ingå startade klockan 18:30. En hektisk dag med andra ord.
Jag skulle egentligen inte åka hem denna helg men eftersom jag inte har skola imorgon eller på fredag så bestämde jag mig för att göra det i alla fall.

Tyvärr har jag inte haft någonting att fota de senaste dagarna så ni får ett låttips. En riktigt sorglig men bra låt. Vi ses igen av Ken Ring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar